niedziela, 27 grudnia 2015

Wycieczka po Londynie...

Witajcie kochani dzisiaj mam troszkę inny post , ponieważ jest to post z podróży...
Niedawno byłam w Londynie :)
I zrobiłam kilka zdjęć chciałam się z wami nimi podzielić :)
te zdjęcia robiłam sama mam nadzieje że wam się spodobają...






Telephone booths 
 in London 





 Tower Bridge 







Pomnik Królowej Wiktorii




Autobus




Big Ben 



Big Ben





Oxford street 





Sklep m&m 




Sklep m&m








Fontanna




London eye 










To wszystko w tym poście mam nadzieje że wam się podobało :)

Jak coś to komentujcie i zapraszam do obs :)

                                               TeenQueen96

           

2 komentarze:

  1. Właśnie zostałaś nominowana do LBA :)
    Po szczegóły zapraszam do mnie
    alicestyle76.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń