piątek, 25 grudnia 2015

Ulubiency grudnia...

Ulubiency Grudnia...
Witajcie kochani tutaj mam kilka moich ulubiencow grudnia :)

1.Swetry...
Cieple sweterki sa idealne na zime...
wygldaja super,sa mieciutkie i cieplutkie <3 Pasuja prawie do wszystkiego <3



 

2.Kominy...
Kominy to kolejna ulubiona rzecz na zime...
3.Zimowe paznokcie...
 w zimowym klimacie najlepiej pasuja
 biale,czerwone,niebieskie i szare odcienie
  moimi ulubionymi lakierami sa:
*Essie czerwony 943
*Essie szary 252
                       *Essie niebieski 776
                       *Essie bialy 79 

4.Swieczki...Nic tak nie poprawia humoru w zimowe wieczory jak piekny zapach swieczki polozonej przy lozku , podczas  czytaia ksiazki :) .

moje ulubione to yankee candle (wiem ze sa troszke drogie ale sa duze , wydajne i maja piekne zapachy ... Polecam ! )

5.Pizamkowanie przy laptopie
To bylo tez w moich sposobach na zimowa nude , bardzo czesto w ten sposob spedzam swoje zimowe wieczory...

6.Piosenki swiateczne
Tak w grudniu bardzo lubie posluchac piosenek swiatecznych...
moje ulubione to:

* Tabb & Sound - Someone
*Merry Christmas Everyone
*All i want for christmas


  7.Grube skarpetki...              
Tutaj chyba nie musze duzo pisac...                 po prostu sa milutkie i cieplutkie :)          
          
     



8.Cieple napoje      
Fajnie czasami w zimnie dni wypis sobie rano herbatke/kawe a wieczorkiem goraca czekolade...



                
Wiec jesli chodzi o ten post to to by bylo na tyle bede chciala robic takich ulubiencow co miesiac piszcie w komach czy taki post wam odpowiada

Kocham...
Teen Queen 

6 komentarzy:

  1. o tak, większość z tych rzeczy to także i moi 'ulubieńcy'
    swetry, świeczki, skarpetki, ciepłe napoje, lakiery, to nadaje klimatyczności zimie.

    http://aleksandra-michalak.blogspot.com/2015/12/lights.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej musimy sobie dwa rade sami bo ja tej zimy jakoś nie czuje... :)
      Jak ci się podoba to mg liczyć na obs? Bo to daje motywację do dalszego działania

      Usuń
  2. Też lubię lakiery essie :D zauważyłam, że wszyscy mają ostatnio straszne parcie na świeczki zapachowe ja lubię, ale mogłyby dla mnie nie istnieć bo jak długo się palą to boli od nich głowa :/

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie fajne jest to w lakierach essie że są wytrzymałe i maja dużą paletę kolorów :)
      Jak ci się podoba to mg liczyć na obs?

      Usuń
  3. Dokładnie SKARPETKI SWETERKI I ŚWIĄTECZNE PAZNOKCIE - moi ulubieńcy tak samo :)
    Pozdrawiam!
    magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w stu procentach ! :)
    Mamy takich samych ulubieńców ...
    Ja tez niestety nie czuje zimy ...
    Ale nasi ulubiency trochę pomagają :)
    Pozdrawiam Alice .

    OdpowiedzUsuń