sobota, 20 lutego 2016

Nominacja do LBA

          Hejka kochani zostałam nominowana do          LBA - Liebster Blog AwardNominacje do LBA otrzymują blogi z małą ilością wyświetleń , zazwyczaj te które dopiero zaczynają 
Z tego co mi się wydaje jest to po to żeby rozszerzyć horyzonty bloga....

Bardzo dziękuje za nominacje Alice z Alicestyle76

1.Od jak dawna prowadzisz bloga

Więc ja bloga prowadzę od 09,11,2015 była to dość nie planowana decyzja ale myślę że bardzo dobra
2.Jakie są moje ulubione piosenki

To pytanie jest dość trudne bo nie mam jakoś szczególnie ulubionej pioisenki....
ale takie które teraz słucham to:

1.Confident
2.Black Magic
3.Cool for the summer
4.sorry
5.wildest dreams

3.Jak to się stało że zaczełeliście blogować

U mnie decyzja była niespodziewana .... dosłownie ... chciałam założyć kanał na yt i mieć bloga ale uznałam że na yt zaczne jak będę miała około 15-16 lat... wiem że tu nie chodzi o wiek ... a bloga chciałam mieć od razu zawsze mi się to podobało

4.Jakie są filmy i książki które polecacie

Ogółem nie lubię czytać ale ostatnio zakochałam się w serii James'a Paterson Maximum ride Baardzoo polecam
a jeśli chodzi o filmy to polecam :
Milerowie
Porwanie
Marley i ja

5.Co was inspiruje do napisania posta

Nie mam jednej inspiracji gdy coś kochasz wszystko to co robisz,myślisz i widzisz kojarzy ci się z tym

6.Co robisz w wolnym czasie

Rysuje ... czytam Maximum ride ... chodze na treningi ...  ćwiczę joge ... trenuje ..pisze posty na bloga ... oglądam Amerykańskiego yt i oglądam seriale

7.Kim chcecie być w przyszłośći

Najgorsze jest to że sama nie wiem często się nad tym zastanawiam i chciałabym abyście wy napisali w komentarzu jakie wy macie pomysły na swoją przyszłość

8.Gdzie byście chcieli mieszkać w przyszłości

Moim marzeniem jest mieszkać w US a dokładnie LA <3

9.Czy chciałabyś prowadzić działalność na yt

Więc tak jak wcześniej napisałam tak mniej więcej w wieku 15-16 lat
i jak tylko zaczne dam wam znać

Więc to by było wszystko w tym poście mam nadzieje że wam się spodoba komentujcie i obserwujcie

                                                                                                 KOCHAM WAS
                                                                                              TEEN QUEEN

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy blog,obserwuję! Czekam na więcej! Ooo fajnie, ja tez chcę odwiedzić LA. A co do książek (ogólnie literatury).Zapraszam do mnie :)) ,może uda mi się przekonać do tego,hm ?
    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń