czwartek, 24 grudnia 2015

6 sposobow na zimowa nude...

Witajcie mam dzisiaj dla was 6 sposobow na zimowa nude 
zapraszam...


1.Zimowo-domowe spa
W zimie zazwyczaj kazdy jest leniwy i jedyne co robi jakiegos specjalnego dla siebie to sie myje... ;)
Ale przerwa swiateczna lub ferie to idealny czas w ktorym mozemy zadbac o siebie...
Ja osobiscie polecam: 
Maseczki do twarzy firmy ziaja.
I udekorowanie jakos swoich paznokci.

2. Seriale
Tak to wlasnie najlepszy pomysl na spedzenie fajnie czasu.Mam tu kilka propozycji na fajne seriale ktore ogladam (glownie science-fiction):
1. O Wilkolakach TEEN WOLF
2. O Wampirach: THE ORGINALS,THE VAMPIRE DIARES 3. Sensacyjne : SCREAM QUEENS,SCREAM,PRETTY LITTLE LIARS
4. Inne: PLOTKARA, GOTOWE NA WSZYSTKO, ZAKLINACZ DUSZ

3. Czytanie blogow
Fajnie czasem poczytac cudze "wypociny"
Ja jak tylko wroce do Polski tez bede czesciej wstawiac posty (Tak wogole to nie mam Polskich znakow bo pisze na wloskiej klam)

4."Magia swiat?"
Aby poczuc "magie swiat" fajnie czasem posluchac piosenek zimowych/swiatecznych

5. Pieczenie?...
Zawsze kiedy mi sie nudzi lubie sobie cos upiec zazwyczaj ciasta,ciasteczka lub babeczki.




6. Pizamkowanie przy laptopie
Mianowicie wystarczy ubrac sie w swoja ciepla mila pizamke zrobic sobie cos cieplego do picia kawe/kakao polozyc sie na lozku/kanapie i obejrzec jakis horror/komedie







  Mam nadzieje ze moje sposoby na zimowa nude sie u was sprawdza i ze  post wam sie podobal 

Wasza    
Teen Queen

4 komentarze:

  1. Woow ! Genialny post ... świetny naprawdę ... świetne pomysły ....
    Jeśli chodzi o świąteczne piosenki to zapraszam na mojego bloga tam wrzuciłam posta z piosenkami ... może ci się spodobają i pomogę zabić ci jakoś nudę i nadać świąteczny nastrój ... wystarczy że wejdziesz N mój profil i klikniesz w mojego bloga :) . Wesołych świat ! Jeszcze raz swietny post ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah posta z piosenkami juz widziałam masz rację bardzo mi się podobał... dziękuję i masz wspaniałego bloga... wesołych świąt :)

      Usuń
  2. Świetne pomysły. Na pewno spróbuje
    Tvsiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    Mg liczyć na obs?

    OdpowiedzUsuń