poniedziałek, 18 lipca 2016

OOTD Mini sesja w Wilanowie




 Hejka misiaczki <3 
Ponownie powróciłam ...

Wiem , wiem raz jestem a raz długo nic nie wstawiam ...  

Ale mam wytłumaczenie 
Niestety mam " problemy techniczne " mianowicie mam totalnie rozbity ekran w laptopie i nie da sie go nawet włączyć ... pisze posty lub przygotowuje sie do nich jak tylko mam udostępniony komputer ( na moje nieszczęście moja mama bierze go do pracy :( ... )

Ale nie róbmy tego wstępu za długiego i zaczynajmy już :)

Do tych stylizacji i w zdjęćach pomagała mi moja przyjaciółka

Pierwszy ootd








Bluska : Włoski sklep OVS
                                                                  Spodenki : Reserved
                                                          Naszyjnik żyłka : Accessorize
                                                             Buty : Nike Roshe Run


                                                           Ootd 2 ( mojej przyjaciółki )






 Sukienka : AX
Buty : deichmann

Tak więc to by było na tyle mam nadzieje że post wam się spodobał jeśli chcecie więcej takich ootd
piszcie w kom ... postaram sie te moje stylizacje zrobić trochę pełniejsze i z wieloma nowościami i dodatkami ...

Dziekuje że jesteście <3
Teen Queen

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz