czwartek, 23 czerwca 2016

10 Seriali które polecam ...

Hejka kochani dziś przygotowałam dla was kolejny post i strasznie jestem podekscytowana tym ponieważ w dzisiejszym poście powiem wam o moich 10 ulubionych serialach ...
1. Strasznie stary ale mega genialny serial pt. " Przyjaciele "
Ten serial leci na kanale " Comedy Central " lub na " Comedy Central Family " 
Serial jest o szóstce przyjaciół z przezabawnymi historiami ...
Jest to oczywiście komedia ...
Serio serial godny polecenia dla osób z poczuciem humoru





2. " Teen Wolf "


Serial ten leci na " AXN BLACK " ale ja go oglądam na stronie Kinoman.tv
Jest to serial science fiction ... opowiadający historie nastolatka o imieniu Scott McCall który pewnego razu kiedy wybrał się do lasu został przemieniony w wilkołaka ... I tak ta historia się zaczyna jeśli chcesz zobaczyć jak siękończy kliknij  link na strone Kinomat.tv
teen wolf kinoman.tv





3. " Teoria Wielkiego Podrywu "
Teoria Wielkiego Podrywu jest to serial który tak jak " Przyjaciele " leci na " Comedy Central "
Historia skupiona jest na pięciu postaciach: dwóch współlokatorach geniuszach,  fizyku eksperymentalnym Leonardzie Hofstadterze i fizyku teoretycznym Sheldonie Cooperze; ich blond sąsiadki Penny – kelnerki, która chce zostać aktorką. Leonard i Sheldon mają równie wykształconych i społecznie nieprzystosowanych współpracowników i przyjaciół: Howarda Wolowitza i  Rajesha Koothrappali .



4. " Słodkie Kłamstewka "
Słodkie Kłamstewka jest to serial internetowy ( znaczy w Polsce leci chyba na AXN ale nie jestem pewna ... ja oglądam na Kinomanie )
jest to serial o 4 dziewczynach pełnych sekretów i kłamstw... Gdy liderka grupy Alisson podczas nocowania zagineła zaczynają się problemy ...
słodkie kłamstewka kinoman.tv



5. " American Horror story "
Bardzo popularny w Ameryce serial ... jest to oczywiście horror ...\
Bardzo straszny ... i ogółem fajny
Nie wiem  co jeszcze mogę powiedzieć trzeba po prostu zobaczyć

( Wiem że tutaj nie napisałam dużo ale nie umiem opisywać horrorów )


6. " Jak poznałem waszą matkę "
Serial koncentruje się na Tedzie Mosbym  głos „Teda z przyszłości” podkłada Saget), który opowiada dzieciom historię o tym, jak poznał ich matkę. Mieszkając w Nowym Jorku i pracując jako architekt, narrator zajmuje się problemami jego najlepszych przyjaciół, czyli parę Marshalla Eriksena Lily Aldrin ; ekscentrycznego kobieciarza Barneya Stinsona i prezenterkę wiadomości Robin Scherbatsky . ... ogółem śmieszny serial który leci na Comedy Central

                                         

                                                                    7. " Mamuśka "
Serial ten opowiada o pewnej kobiecie która miała problemy z alkoholem ... ma 2 dzieci z czego jedno miała w wczesnej ciąży ... jej matka również była alkoholiczką ale teraz obydwie chodzą na zajęcia ( grupa wsparcia itd )




8. " Scream Queens "

Serial z jedną z moich ulubionych aktorek Emma Roberts
Amerykański serial (horror-komedia)

Akcja serialu dzieje się na kampusie college’u, gdzie dochodzi do serii morderstw. Sprawcą tych zabójstw jest tajemniczy Czerwony Diabeł.


Dla fanów science-fiction a dokładnie fanów wampirów mam dwa seriale ...







9. " Pamiętniki Wampirów " i 10. " The Orginals
Amerykański serial Pamiętniki Wampirów to tak jak nazwa mówi jest to serial  o wampirach ... ( osobiśćie wole wilkołaki więc nie obejrzałam jeszcze całego serialu) Ale bardzo dużo moich znajomych mega poleca ten serial więc ja tylko przekazuje ;) ale do 3 sezonu mi się bardzo
podobało (dalej nie zdążyłam obejrzeć) .




The Orginals to również serial o wampirach ale nie tylko występują tam też wilkołaki hybrydy i inne . Pierwotna rodzina wampirów przysięgła to sobie tysiąc lat temu. Zadeklarowali, że będą razem zawsze i po wsze czasy. Minęły stulecia i więzy rodzinne zostały zerwane. Czas, tragedia i żądza władzy rozdzieliła Pierwotną Rodzinę. Gdy Klaus Mikaelson, pierwotna hybryda wampira i wilkołaka, otrzymuje tajemniczą wskazówkę, że w kolebce paranormalnego świata, jakim jest francuska dzielnica Nowego Orleanu, jest knuta intryga przeciwko niemu, Klaus powraca do miasta, które jego rodzina pomogła zbudować. 





To by było na tyle z moich ulubionych seriali <3
Mam nadzieje że post wam się podoba ...
Zapraszam do komentowania tego posta

Dziękuje Teen Queen

XOXO





1 komentarz:

  1. Ktoś tu pokochał pamiętniki wampirów i The Originals .. cieszę się że przeszłaś na wampirzą stronę mocy haha Kocham je... Większość sama oglądam <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń