wtorek, 10 listopada 2015

Co lubię robić by spędzić miło czas

Co robić by miło spędzić czas 


Hej kochani to kilka rzeczy które lubię robić aby spędzić trochę milej czas
zapraszam!
  1. Pierwszą taką rzeczą którą lubię robić jest TANIEC

Taniec wyzwala wiele emocji i kiedy już zaczniesz tańczyć nie możesz przestać
2.  Kolejną wspaniałą rzeczą jest moja pasja czyli Piłka ręczna


Lecz jednak nie każdy lubi w nią grać (ja osobiście kocham) więc ważny jest ogółem sport 




3. Kolejna rzecz jaka jest są to seriale na kanale Comedy Central



Osobiście uwielbiam praktycznie wszystkie ich seriale ale najbardziej chyba PRZYJACIÓŁ

4.  Uwielbiam też seriale na internecie moim ulubionym jest Teen Wolf


5. Czasami warto też odejść od komputera i wyjść na dwór i pojeździć na desce lub na rowerze




6. Już zbliżamy się do końca następny sposób to sposób dla twego ciała i umysłu czyli po prostu jak znajdziesz 15-20 min możesz medytować lub zrobić sobie Yoge 




Naprawdę jest to genialne

7. Jak już trochę się odprężycie może zagracie w simsy ? Moim zdaniem jest to naprawdę ciekawa i fascynująca gra gdzie ty decydujesz jak się potoczy życie twojego sima



Polecam ;)


8.Jak wam się już naprawdę nudzi to możecie poszukać nowych Youtuberów 





Mam nadzieję że podoba wam się nowy post :)
I zapraszam ponownie <3
       Całusy
Teen Queen
(wszystkie zdjęcia użyte w poście
pobrane są z google)








1 komentarz:

  1. <3 <3 <3 ... SUPER POST !!!!!!!!!!!! bardzo mi się podoba czekam na kolejne ...

    OdpowiedzUsuń